czwartek, 19 stycznia 2012

Kursik...serwetkowy.


Pokażę jak za pomocą folii i żelazka naklejam serwetki na karton, a potem używam na kartki,albo pudełeczka:
1.Potrzebne:
-żelazko,
-serwetki,
-karton,
-folia,
-papier śniadaniowy


1




2
 2.Zrywamy warstwy serwetki ,aby została tylko ta z samym wzorem


 3.Kładziemy ;karton,folie,serwetkę(wzorem do góry)



4Przykrywamy papierem śniadaniowym:


 5.Przez 1-2 minuty do 3 minut najdłużej prasujemy ciepłym żelazkiem;


                                               tak wygląda po prasowaniu prawa strona;


                                         a tak lewa;

                                           
                                                   a tak gotowy kartonik;

                                           
                                            a tak wykorzystałam;


 Bardzo mi podoba się również ten kursik na stojak u Ani, a może też taki jak pokazałam komuś się przyda np na wyklejenie środka stojaka...mamy teraz taki wybór serwetek.
Ciekawa jestem czy komukolwiek przydał się ten kursik serwetkowy? Można serwetkę zastąpić papierem ozdobnym, kolorowym papierem...co tylko chcemy :)

17 komentarzy:

pelasia pisze...

swietny kursik...na pewno przy nadarzajacej sie okazji z niego skorzystam...

Loth Luin pisze...

Śliczne rzeczy u Ciebie widzę a ten kursik bardzo fajny :) dziękuje za wizytę na moim blogu :)

Alexandra pisze...

kursik jest rewelacyjny!! nie wiedziałam że w tak łatwy spopsób można uzyskac taki efekt. Dzięki i pozdrawiam

edi.es pisze...

Nie omieszkam skorzystać. Dzięki!

madlen pisze...

Super ;-)! Nie miałam pojęcia, że tak można ;-) Rozgaszczam się tu u Ciebie i serdecznie pozdrawiam ;-)

KRESKA pisze...

Reniu ...kursik cudo ..na pewno mi sie przyda :) dziekuje 100 krotnie :*

ankaskakanka pisze...

Na pewno się przyda. Świetne rzeczy wychodzą. Pozdrawiam.

Aleksandra above the Arctic Circle 69° 40' 33" N, 18° 55' 10" E pisze...

dziekuje za kursik, na pewno go kiedys wykorzystam do zrobienia kartek :)
pozdrawiam

agawu pisze...

Zrobiłam, fajnie wyszło, trochę zalepiłam żelazko bo nie zauważyłam że folia za dużo wystaje. Dzięki za kursik i odwiedziny :)

Teresa pisze...

cieszę się ,że kursik się podoba, ale zapomniałam o :UWAGA ŻELAZKO I FOLIA -bardzo się do siebie,, kleją''

Anonimowy pisze...

coś podobnego?...ale fajny kursik,muszę takie kartoniki zrobić:) rewelacja!

Agata pisze...

o proszę, nie wiedziałam że tak można! Dzięki za udostępnienie :)

Irmelin pisze...

Człowiek uczy się przez całe życie:)) właśnie nauczyłam się, jak zrobić karton na ładne pudełko. Dziękuję i zapraszam do mnie

izachica111 pisze...

Bardzo lubię papiery robione ta techniką - sama już ich wiele zrobiłam.

pomieszane-poplątane pisze...

Bardzo fajne muszę koniecznie spróbować.

Pracownia Ani pisze...

świetny kursik Tereniu

Unknown pisze...

FAJNY KURSIK NA PEWNO SIĘ PRZYDA :)