sobota, 8 grudnia 2012

Prosty turotal o choince z makaronu...

Wiele wejść jest z pytania ;jak zrobić choinkę z makaronu?
Nie robię kursu , ale takich kilka podstaw Wam przekażę.
Rok temu też chciałam zrobić taką choinkę i gdzieś znalazłam jak to się robi.

A dziś odkryłam ,że wspaniały kursik zrobiła; NAWANNA , zobaczcie jakie to proste...
-u mnie kilka rad , jeśli ktoś nie ma pistoletu.


Moja podpowiedź;
Kupuję brystol , biały jest najsztywniejszy i robię stożek;


Pokazałam na czarnym , bo taki miałam.Odrysowuję tak na oko i sklejam boki klejem - Magik , albo podobnym, mocnym.Klej nakłada się po jednej stronie.Sami musicie stożek dostosować / ułożyć.Ja ucinam róg u góry , aby łatwiej było złożyć i skleić.

Na takim stożku robię też choinki wiklinowe , więc wybaczcie to zniekształcenie - używany był...

A co do makaronu , kupuję np.kolanka i kolejnie od dołu przyklejam;
czym można ; najlepiej pistolet z klejem na gorąco , aby nie za dużo nakładajcie .
Rok temu nie miałam pistoletu , więc użyłam kleju Magik , jest trudniej bo wolniej wysycha i trzeba chwilę przytrzymywać , ale daje się...
Następnie malowanie;
użyłam bejcy wlanej do pojemnika z rozpylaczem po jakimś kosmetyku do włosów...
Farba w sprayu będzie super, taką najtaniej kupuję w budowlanych sklepach :)
A teraz sobie schnie i czeka na ustrojenie:)
Malując bejcą , malowanie poprawiam po jakimś czasie...
Jeśli podświetlicie od środka , wygląda super :)
Tak wygląda po roku...



Dodatkowo można robić np. z bibuły:)


Mam nadzieję ,że coklowiek pomogłam...
Pozdrawiam:)


9 komentarzy:

nawanna pisze...

Miałyśmy ten sam pomysł hehe... też mam mnóstwo wejść z pytaniem o ozdoby z makaronu i przygotowuję kursik. Choinki i inne ozdóbki robię już od kilku lat, więc troszkę mi się odechciało, ale czego się nie robi dla blogowego światka.
Pozdrawiam:)

Teresa pisze...

O Ty to masz dużo doświadczenia:)Ja z tym Magikiem to sama kombinowałam...

Ela 17 pisze...

Piekna choinka,taka inna

Jazz pisze...

Fajna choinka :-)
Mi się marzy zrobienie stajenki z makaronu... Może zrobię jak wrócę z Polski ;-P
Pozdrawiam

Teresa pisze...

Widziałam na necie , fajna...

AsiaB pisze...

Świetna!!Super pomysł!

Zakątek pełen barw u Eli pisze...

Bardzo ciekawy pomysł i dziękuję, że podzieliłaś się swoimi doświadczeniami - spróbuję zrobić wg Twojej instrukcji:) Pozdrawiam :)

violi igłą malowane pisze...

Super instrukcja , moja kuzynka chce spróbować ,,,

BO pisze...

Śliczna choineczka