wtorek, 28 lutego 2012

Takie tam niby korale:)

 Pewnego dnia zrobiłam sobie takie oto korale , z masy papierowej własnej roboty.Pomalowałam farbą akrylową , ale tylko raz .

    A do tych korali wymyśliłam sobie serducho...



Gdy moja córa to zobaczyła ,dorobiła jeszcze trzy serducha -tylko kwestia na jaki kolor pomalować ,więc zostało w swoim orginalnym kolorze :


A do tych serduch zrobiła sobie takie coś...



                                                       Karteczki  haftem matematycznym;



                                                                           :):):)

9 komentarzy:

Diana Art pisze...

Podziwiam haft matematyczny, karteczki są przepiękne a biżuteria oryginalna

Teresa pisze...

Dzięki:) A z tą masą zabawa jest świetna -dla dzieci i nie tylko:)

Daniela pisze...

Przepiękne karteczki, a baranek uroczo zilustrowany!A biżuterią z masy papierowej mnie zadziwiłaś, nawet nie wiedziałam, że z niej takie piękne maleńkości da sie tworzyć!

Anonimowy pisze...

urocze

pelasia pisze...

same slicznosci ...

gojka80 pisze...

super

Teresa pisze...

Dzięki ,dzięki:):):)

ankaskakanka pisze...

Podobają mi się korale i wisiory. Kartki też śliczne. Pozdrawiam

Edyta pisze...

Pomysłowe kobitki jesteście :))