niedziela, 29 lipca 2012

Podaj dalej:)


Witam niedzielnie:)
Rano słońce ,aż się nie dało żyć, a teraz burzowo...
Tajemniczy haft to różyczki ,trzy niebieskie...reszta wzorku na razie nie ma zastosowania ,ale z czasem coś wynajdę dla reszty.



                                      Krótka ,zrobiona na życzenie pewnej małej Basi...


 Zapisałam się u Amalii na zabawę podaj dalej i w piątek dostałam paczkę ,a w tej paczce...
to czego ja nie potrafię...zakładka już siedzi sobie w książce,obrazek już ma swoje miejsce...no a słodkości też już znalazły swoje docelowe...hehe...ale skąd Amalia wiedziała ,że uwielbiam smak tofi?
Ślicznie dziękuję za prześliczne prezenciki:)




               Teraz ja mam obowiązek zorganizować taką zabawę u siebie, a więc;

-pod tym postem zapraszam chętne osoby ,do zostawienia komentarza i wyrażenia chęci wzięcia udziału w zabawie ,,podaj dalej,,- można brać udział trzy razy...
-czekam miesiąc ,później wybiorę dwie osoby i wyślę do nich prezenciki ,co zobowiązuje ich do zorganizowania u siebie tejże zabawy...
-na wysłanie prezentów mam podobno rok...ale różnie czytałam ...
-jeśli jeszcze są osoby ,które jeszcze chcą się bawić ; zapraszam:)

Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie i za sympatyczne komentarze:)
Dziękuję:)

5 komentarzy:

marrika91 pisze...

Ja wczoraj zaczęłam haftować obrazek (nawet dość szybko mi idzie). Na pewno pochwalę się efektem końcowym. Pozdrawiam

Anna pisze...

Śliczne różyczki! Pozostałe wzorki też fajne :)

nawanna pisze...

Piękny hafcik! Bardzo lubię różany motyw, a szczególnie niebieski:)

Kolorowe Nitki pisze...

Dziękuję, że wspierasz Kolorowe Niteczki swoimi komentarzami:)

A.M.S. Biała Pracownia Rękodzieła pisze...

No jakie wspaniałe upominki:)