piątek, 31 sierpnia 2012

Kolejna Wymianka ;Kartka na imieniny:)-zapisy...

Ostatnia wymianka z kartką w tle bardzo Wam przypadła do gustu...
Tak przynajmniej pisałyście:):)

A może tak wysłać kartkę na imieniny, czy pamiętacie ten zwyczaj...?

         To co wysyłamy;

-Kartkę robimy własnoręcznie - tylko w ostateczności kupujemy...
-Do koperty wkładamy ;kartkę i  jeden słodziak;guma ,batonik,herbatkę:)- ma to być nie wielkie.

           Zasady;

- Zapisy do 03.10.2012...
-Po tym czasie  stworzę kalendarz imienin .
- Wysyłacie mi na @  ,, renia713@wp.pl " daty imienin  i adresy i...
-W każdym e-mailu proszę o podanie ;daty imienin , adresu do korespondencji i linku do strony bloga oraz nicku...(czasem są takie same imiona w adresach:)
 -Każda osoba dwa- trzy tygodnie wcześniej dostanie odemnie e-maila z informacją i adresem do kogo i do kiedy wysyłamy kartkę.
-Każdy potwierdza meilowo ,że kartkę wysłał do... możecie wysłać mi fotkę kartki ,chcę wiedzieć ,że kartka została wysłana- będę sprawdzać!!!
-Banerek zamieszczamy gdzieś na pasku bocznym , by jak najwięcej osób się dowiedziało o zabawie:)
( możecie napisać posta o zabawie ,aby więcej osób się dowiedziało o zabawie:)
-Chwalimy się kartkami po otrzymaniu kilku w ,,okolicach ,, imienin.

                                   KARTKA NA IMIENINY...
t-renia

                       UWAGA : jeśli nie chcecie ujawniać swoich imion może to być data -urodzin :)

Każdy kto się zapisze jest zobowiązany do wysłania kartek, sprawdzam i jestem bardzo wścibska i dociekliwa!!!
           
                    Zapraszam pod postem do zapisywania się:)czy ktokolwiek zechce...???

1.Jazz-mam
2.Ania -Moja Ameryka...-mam
3.Diana-mam
4.Wiola- mam
5.Dzwoneczek-mam
6.Tynka- mam
7.Danusia-mam
8.Xymcia-dm-mam
9.Elunia-mam
10. Gosia-mam
11. Cohenna-mam
12.Bożenka-mam
13.t-renia...mam

              KALENDARZ  IMIENIN:

na rok 2013;

       styczeń-
       luty-
       marzec- Xymcia-dm , Bożenka
       kwiecień- Tynka
       maj-Cohenna
       czerwiec-
       lipiec-Ania
       sierpień- Diana
       wrzesień-
       październik- Danusia, t-renia ,

Zaczynamy;

na rok 2012;

      pażdziernik- Gosia,Wiola
       listopad- Elunia, Jazz
      grudzień- Dzwoneczek

14 komentarzy:

Jazz pisze...

Spodobało mi się dostawanie kartek więc się zapisze z chęcią, nawet jeśli "muszę" także wysyłać ;-)

Anonimowy pisze...

bardzo fajny pomysł, jednak zapisać sie nie mogę, bo nie wiem czy na roku szkolnym starczy mi czasu na tworzenie :( życzę Wam miłej zabawy :)

Iskierka pisze...

Zapraszam do siebie po wyróżnienie. Pozdrawiam i życzę miłej zabawy

Moja Ameryka czyli dwa lata wakacji. pisze...

Ja chetnie bede wysylac, wszystkim!!
Imienin tutaj nie swietuje, pamietaj o mnie jedynie znjomi z Polski i rodzina:)

Diana Art pisze...

Ja również z wielką chęcią przyłączam się do tak wspaniaej zabawy, choć na karteczki sporo poczekam ;) Pozdrawiam serdecznie

Unknown pisze...

to może i ja się zapiszę:)

dzwoneczek pisze...

kochana zapisz mnie ,
pierwszy raz biorę udział w takiej zabawie , i bardzo żałuję ze nie wzięłam udziału w kartce z wakacji .Pozdrawiam Ewa

http://dzwoneczekmojehobby.blogspot.com/

tynka pisze...

chętnie dołączam i ja :)
proszę zapisz mnie Kochana :)

Danusia pisze...

Jestem chętna - zapisuję się.
Dane wysłałam na meila.
Pozdrawiam:)

Xymcia-dm pisze...

to jeszcze ja się dopisze
moje dane chyba masz
ciepło pozDrawiaM :)

Elunia pisze...

To i ja się dopiszę - imieniny mam za dwa miesiące :))
Zaraz wysyłam maila.

Gosia pisze...

To ja też chętnie zapiszę się do tej listy:)))

cohenna pisze...

No to mnie namówiłaś :)
Zapisuję się i ja :)
Pozdrawiam

Bożenka pisze...

To ja jeszcze się zapiszę na ostatnią chwilę. Pozdrawiam