piątek, 16 listopada 2012

Ostatnia odsłona KKKT...

Witam:)
Dziś już ostatnia odsłona i co za tym idzie koniec zabawy, a fajnie się bawiłam z dziewczynami:)
Dziękuję Dianie za pomysłową zabawę:)
Każda z nas ma swoje upodobania , dzięki czemu mogłam popróbować tego , czego sama nie miałam i właśnie dzięki różnym upodobaniom zabawa jest ciekawsza. Dziękuję za fantastyczną zabawę:):):)
A teraz do rzeczy.
Koralki jako ostatnia wysłała - angeluS - oto one;


Nie wiem czy tylko mi się kojarzą te kolory z czekoladą i malinami...
Gdy moja córa je zobaczyło ,aż klasnęła w ręce i zapytała ; czy ona może z nich coś zrobić...Myślę ,że angeluS nie obrazi się -bo się zgodziłam ...
Myślałam ,że będę jej pomagać , ale ona sama to zrobiła...
Takie są upodobania jedenastolatki:








A teraz zobaczcie co dziewczyny wyczarowały z koralików:)
Diana- http://divianaart.blogspot.com/
AngeluS-http://handmadeangelus.blogspot.co
Wiola -http://wioletkowyskraweknieba.blogspot.com/

I koniec...
Pozdrawiam wszystkich zaglądających i komentujących :):):)
I bardzo dziękuję ,że do mnie wracacie...

Ten post powinien być wczoraj , ale miałam awarię z wodą i nie miałam ani czasu , ani głowy do tego...



10 komentarzy:

Ania pisze...

Śliczne rzeczy zrobiła :)
Kochana, serdecznie zapraszam Cię na moje rozdanie :) do wygrania są naturalne kosmetyki
http://www.ania-recenzuje.pl/2012/11/rozdanie-na-moim-blogu-do-wygrania-sa.html

nawanna pisze...

Brawo dla córci! Piękne biżutki:)

Jazz pisze...

Zdolna Córcia :-) Przekaż jej brawa ode mnie :-)
Pozdrawiam

Promyk pisze...

Ależ zdolna córka! Gratulacje!

Diana Art pisze...

Córcia ma talent po mamusi

pelasia pisze...

bardzo,bardzo zdolna...

Xymcia-dm pisze...

Ja tam jakoś do koralików i drucików nie
mam cierpliwości hehe ale TY i córcia
zdolne jesteście jak widzę - wyszły ślicznie :D
Udanego weekendu ;o)

ComoLaLuz pisze...

No pięknie sobie córcia poradziła! :)
A ta zabawa bardzo mi się podoba. Jak będziecie jeszcze organizować coś takiego to dajcie proszę znać. Chętnie wezmę udział bo to fajna sprawa! :)

Ewa Bera pisze...

Fajnie mieć taką zdolną osobę do współpracy. Gratulacje

Anna pisze...

Przepiękną biżuterię zrobiła Twoja córcia.