sobota, 18 maja 2013

Druga Wymianka ; Kartka z Wakacji !!!

Witam :)

Po raz drugi już zapraszam do wymianki ; KARTKA Z WAKACJI!!!
Rok temu bawiłyśmy sie tak i postanowiłam zabawę powtórzyć :)
Mam nadzieję , że zapisze się kilka osób :)
Rozgłaszajcie gdzie sie da , aby było jak najwięcej chętnych, a chyba każdy lubi dostawać kartki....
Mi ta wymianka przypomniała , jak dawno temu wysyłam dużo listów i kartek, szkoda -teraz trochę zapominamy o pisaniu listów i kartek w erze komputera i telefonu...

banerek do pobrania, mój własny z przed roku :)



ZASADY;

1) zapisy do 20.06.2013, zapisując sie tu , wysyłacie mi adres do korespondencji na ;    renia713@wp.pl ,             nie sugerujcie sie tym , że mam wasz adres - każdy wysyła- taki warunek...

2) wysyłamy 5 kupionych kartek z różnych fajnych zakądków świata....( kupione ponieważ mamy dużo pięknych miejsc , a i to w końcu; wakacje...)

3) wysyłacie skąd chcecie , ale kartki muszą sie znaleźć  u odbiorcy do 25.08.2013....

4) możecie dołożyć coś do kartki ; słodziak , herbatka itp ...

5) skoro sie zapisujesz to sie wywiązujesz z tego , a kto mnie zna ze strony wymianek -wie że jestem
dociekliwa i upierdliwa, hehehe...i upominam sie o zobowiązanie do skutku !!!!

6) a po szóste ; liczę na udaną wymiankową , fajną zabawę :)

między 20 .06 a 10.07 roześlę adresy,  zostaje 1,5 na wysłanie kartek i myślę , że to dużo czasu :)

Pozdrawiam i zapraszam do zabawy :)

UWAGA , UWAGA !!!!

Kartki na blogach pokazujemy od 25.08.2013 jak wszystkie dojdą :)

16 komentarzy:

Zwyczajna mama pisze...

fajny pomysł, ja niestety nie wyjeżdżam na wakacje :(

Misia pisze...

Zapisuję się :)

Diana Art pisze...

To ja z wielką chęcią, jak miło mi było w tamtym roku dostać wspaniałe karteczki, a fajnie jest też je wysyłać :) mam nadzieję że nie przyjmiesz do grona wymiankowego a Twoją dociekliwość lubię

nawanna pisze...

To i ja się zapisuję, ale jeszcze o szczegóły dopytam na meila hehe.
Pozdrawiam:)

Danusia pisze...

Tereniu, ja też się zapisuję.
Pozdrawiam:)

szczęśliwy zakątek pisze...

:)witam jeżeli można o i ja się zapiszę :)bardzo lubię wysyłać i dostawać kartki:)Pozdrawiam:)

dzwoneczek pisze...

Ja też lubię dostawać ,wysyłać ,ale niestety wakacje w domu , a szkoda , bo chętnie bym się zapisała

Jazz pisze...

Akurat w tym roku wyjeżdżam na wakacje i tym bardziej chętnie się zapiszę :))
Pozdarwiam

Czarna dama pisze...

I ja się zapisuję :)

Zakątek pełen barw u Eli pisze...

Też się zapisuję, chociaż siedzę w domu ale będą karteczki z mojej okolicy:)

Weronka pisze...

ja również się zapisuję:) pewnie będę przemieszczać się "po Polsce" ale co tam :) (pierwszy raz biorę udział więc chętnie zapoznam się ze szczegółami:)
pozdrawiam

Unknown pisze...

dzień dobry,i ja chciałabym wziąć udział w wysyłaniu kartek - pozdrawiam :)

tynka pisze...

chętnie dołączę :)

Elunia pisze...

Z przyjemnością wezmę udział w tej wymiance.
Wprawdzie wakacje spędzam w domu, ale to przecież nie przeszkadza w wysyłaniu kartek.
Pozdrawiam :)

Xymcia-dm pisze...

To i jeszcze ja się dopiszę
do tego grona jakoś mi umknęły
te zapisy zaraz napiszę e -maila ;)

Etoile pisze...

jeśli jeszcze nie rozesłałaś adresów to ja chętnie się dopiszę:) jakim listem wysyłamy zwykłym czy poleconym?
pozdrawiam