środa, 14 sierpnia 2013

Kartka na imieniny :)

Witam :)
Kolejna odsłona ; kartka na imieniny...
tym razem wczorajszą  solenizantką była Diana;


- zdjęcia zapożyczyłam od Diany...z powodu sklerozy :(
coraz częściej mi się zdarza ta skleroza....

A teraz mniej przyjemnie !!!
Trochę czuję się rozczarowana... na wymiankę zapisało się 13 osób, więc u Diany powinno być 12 kartek , a ja widzę 6 :(, mam nadzieję iż to poczta nawaliła...a reszta doleci dzisiaj.

A teraz dość smęcenia...

Bardzo dziękuję , że mnie odwiedzacie , zostawiacie przemiłe komentarze, ja w sierpniu zawsze mam mało czasu i zaglądam do Was może trochę rzadziej...ale zaglądam :)
Pozdrawiam  i życzę miłego dnia :)

4 komentarze:

Wiktoria Bojda pisze...

ładna kartka :)

moj maly art swiat pisze...

karteczka bardzo ładna - a to że nie masz czasu to ja rozumiem i chyba wszyscy latem każda z nas coś innego robi tak ze czekam na jesienne dni wówczas wszyscy może będą mieli więcej czasu serdecznie pozdrawiam Maria

Diana Art pisze...

Dziekuję za cudowną karteczkę, wczoraj doleciały do mnie jeszcze dwie :) już się pochwaliłam na blogu :) a Twoja zabawa jest naprawdę wspaniała

Xymcia-dm pisze...

Tak koniec zabawy i już dziewczyny się buntują chyba hihi ale ja tam lubię te karteczki robić i szkoda ,że tylko 2 zostały !!!pozDrawiaM ciepło.