czwartek, 3 sierpnia 2017

Sezon ogórkowy :)

Witam :)

Ostatnio nic robótkowo, ale za to sezon na przetwory...
Ogórki, pomidory i grzyby...
Nasuszone na wigilię i nie tylko :)




Pierwszy raz zrobiłam sałatkę z zielonych pomidorów :) Trafiłam przepis w mój smak :)

http://durszlak.pl/przepis/salatka-z-zielonych-pomidorow--16?c=tag&t=salatka-z-zielonych-pomidorow

Mi smakują bardzo !!!

Kolejną sałatką, którą też polubiłam i robię to ogorki kanapkowe :-)
Jednak dla mnie orginalna wersja była za ostra, więc zmieniłam na łagodniejszą zalewę, dając; 1 szkl. octu 10%
1/2 l wody
1,5 szkl. cukru
Reszta jak w przepisie :) a przepis oczywiście z mojego ulubionego bloga kulinarnego;

https://margarytka.blogspot.com/2015/07/najlepsze-ogorki-kanapkowe.html?m=1 

Pozdrawiam :)





3 komentarze:

Tenia pisze...

Witaj.
Przetwory ważna rzecz.Zimą z przyjemnością po nie sięgniesz.
Pozdrawiam serdecznie:))

Alojka pisze...

widzę, że grzybobranie okazało się udane. U nas nie ma za wiele czasu na przetwory. Pozdrawiam ciepło

Mega Weed Market pisze...

We are the #1 rated online mega weed market ltd, where you can buy weed online and it’s reknown for its High Quality and Unique Services. We have also have availability of afghan kush , Super Sour Diesel, Gorilla Glue 4, Maui Waui, God’s Gift Marijuana for Sale with a variety of potent strains from STIVA, INDICA and HYBRIDS. We have HASH, CONCENTRATES, EDIBLES and PRE-ROLLS, it’s one of the BEST ways to build high quality services at scale.