poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Część druga zabawy:)

Witam :)
Jeśli się nie zanudzicie ,to fajnie bo długo będzie...
Na początek obowiązki:
Tym razem już 6 osób:) Cieszę się ,że przybywa chętnych:)
Nie musicie tego haftować same ,ani teraz ,po prostu macie wzorek i zrobicie z nim co tylko chcecie...
Mam dużo gazetek , więc czemu nie podzielić się , a jeśli przy tym może być zabawa i jakiś drobiazg z mojej strony...???To jakby co miesiąc malutkie Candy...
Dołączajcie  cały czas...w każdej chwili:)
Pozdrawiam:)
I ja już wiem kto i co...???


A będzie to wzorek: kotek:)

I z tych sześciu wylosowałam niech będzie

                                                           :Anja :)

 i o adresik proszę -gdzieś na boku jest mój:)


Teraz przyjemności:D

Trochę nie moich prac:

Tym zajmuje się moja prawie 11-latka:)To jej ulubiony komplet:











A te kupiła sobie na Kiermaszu :)
A to ja sobie kupiłam , jak się okazało od koleżanki:) Jaki ten świat mały...
Strasznie mi się podoba: dzięki Madziu...



 A teraz to co moje , była jeszcze niebieska ,ale się sprzedała:)





I razem z brązową:)
Na kiermaszu ruch był średni ,ale poznałam fajnych ludzi i spotkałam znajomych:)
Pozdrowienia dla Agnieszki:) Sąsiadki z kiermaszu:)

12 komentarzy:

Anna pisze...

Biżuteria extra!

Diana Art pisze...

Córcia ma talent wiadomo po kim, z taką mamą w domu nie można nie tworzyć :)

Teresa pisze...

Ach słodzicie mi dziewczyny...ale to milutko ,dzięki:)

Alojka pisze...

Same wspaniałości,
I mama i córka obie utalentowane,

pelasia pisze...

gratuluje Wam obu takich zdolnych lapek...

Anja pisze...

Fajnie, jak w domu nie jest się osamotnionym w robótkowaniu :)
Gratulacje dla zdolnej córy!
I dla mamy też :))) ... że ma tak zdolne dziecko :D

Joanna pisze...

Biżuteria super, śliczna. No, cóż, jaka mama, taka córka:)

atenkowo pisze...

Obie spisałyście się na medal:) Pozdrawiam:))

imawe pisze...

piekne prace!

ewoz pisze...

obie zdolne aż miło :) świetne prace :)
pozdrawiam i zapraszam do siebie
http://domowerobotki.blox.pl/html

ewoz pisze...

nie wiem czemu kieruje na blogspot...właściwy adres mojego bloga to
http://domowerobotki.blox.pl/html
zapraszam tutaj :)

GREGORIUS pisze...

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Ładniutkie koszyki tworzysz, nawet nie myślałem,że taka technika można je tworzyć.Pozdrawiam.