środa, 18 kwietnia 2012

Trochę słońca i zaraz lepiej...

Witam:)
Będzie króciutko ,ale treściwie...
Ostatnio pogoda była do kitu i nic mi się nie chciało ...oj chciało  , aby spać.
A gdy przed chwilką słoneczko wyjrzało,  zaraz lepiej. Niech nawet chowa się i wygląda , ale niech wygląda!!!

  Też tak macie ???

A tu ;
                wspomnienie lata...

                                              miejsca w których się zakochałam...

                                                    Ciekawe czy zgadniecie gdzie to jest???




12 komentarzy:

Diana Art pisze...

Nie wiem co to za miejscowość ale wiem że piękna i chce tam pojechać

Teresa pisze...

I nie masz tak strasznie daleko...no może troszkę:)

Jasminy rękodzieło pisze...

Kaaaazimierz Dolny i okolice :D W zeszłe lato byliśmy w Kaziku kilka razy, bo to od Radomia jak rzut beretem :)

Robótki Tereski pisze...

Piękne widoki!!! Tam nie byłam.

Teresa pisze...

No brawo Jasmina ,Kazimierz...

Edyta pisze...

Oj ja chcę wakacji i słońca i takich widoków :))

ankaskakanka pisze...

Tez stawiam na Kazimierz Dolny, choć nigdy tam nie byłam. Przeczytałam odpowiedź powyżej, co prawdopodobnie potwierdza moje przypuszczenia. Piękne miasto, tylko okropnie daleko od mego miejsca zamieszkania.
Pozdrawiam

pelasia pisze...

sliczne widoki,ktore warto byloby odwiedzic...a sloneczka nigdy za wiele...

Anonimowy pisze...

Byłam tam dwa razy i ciągle chcę wracać... Miejsce bardzo magiczne :)

Teresa pisze...

Tak , bardzo magiczne...

Bea S. pisze...

Oczywiście, że Kazimierz Dolny.... byłam ...cudnie było..

Alojka pisze...

Kazimierz i widok na zamek w Janowcu, to tak bliziutko mnie, może góra godzinka autem