sobota, 25 sierpnia 2012

Kratka z wakacji...?

Witam:)
Muszę przypomnieć ,że to już ostatnie dni do wywiązania z wymianki...
Jeszcze kilka osób nie wysłało, bardzo proszę o wysłanie.

Miała być mała niespodzianka i była . Kartek wysłałyście trzy , a macie otrzymać cztery.
ANIA chciała wysłać do każdej z Was i otrzymałyście o jedną więcej:)  z Nowego Jorku . Ja wyślę do trzech osób , które przypadły Ani :)

Teraz proszę o napisanie pod tym postem ile kartek otrzymałyście i czy przez Was zostały wysłane?

Ja otrzymałam wszystkie  i bardzo piękne  i ślicznie za nie  dziękuję:):)

Pozdrawiam:)

15 komentarzy:

barbaratoja pisze...

Otrzymałam cztery karteczki, zdjęcia do ciebie wysłałam. Wysłałam 3 nie wiem czy ktoś otrzymał;-(

Jeniulkowo pisze...

Ja dostałam trzy kartki a wysłałam trzy i fotki tobie wysłałam ale też nie wiem czy osóbki je dostały

tynka pisze...

Stąd te 4 karteczki w zamian wysłanych 3 ;) !! fajna niespodzianka...dziękuję, zdjęcia zaraz posyłam :)

Diana Art pisze...

Ja własnie dostałam przedwczoraj 4 karteczkę i taka zaskoczona byłam a wysłałam 3

Jazz pisze...

To ja nie rozumiem? Dostałam 5 kartek!
Wysłałam natomiast 3

Zwyczajna mama pisze...

dzień dobry :) jestem tu nowa i chciałam się przywitać :)

Teresa pisze...

:):):)witaj:)

vampire_lover pisze...

Ja wysłałam 3 i dostałam 4 ;)

Ar_nika pisze...

Ja również dostałam 4, a wysłałam 3 :-))

Lacrima pisze...

Dziękuję za wsparcie w sprawie ryb.
Pozdrawiam Lacrima

FreubelFee pisze...

to teraz rozmumiem skad ta 4 kartka:-) bardzo mile zaskoczenie, moje kartki powinny juz dawno dojsc:-)

Szycie Isabell pisze...

Ja dostałam 4 przepiękne pocztówki jak również 3 swoje wysłałam :)
Pozdrawiam i już teraz dziękuje ci bardzo za miłą wymiankę :))
Iza
Ps., Zapraszam na mojego raczkującego bloga o pocztówkach --> pocztowkiisabell.blogspot.com

Xymcia-dm pisze...

Witam ja wysłałam 3 karteczki a otrzymałam również 3 sztuki . Dzięki za zabawę - szkoda ,że do mnie ta " 4 " niedoszła :(

Teresa pisze...

dojdzie , dojdzie i 4...:)

Bożenka pisze...

Ja dostałam 4 karteczki - wysłałam 3 . Bardzo dziękuję za śliczne pocztówki. Pozdrawiam