niedziela, 9 września 2012

Moje i nie moje...

Witam:)
Konieczność czasem pomaga coś stworzyć:)
O tort poprosiła mnie koleżanka i bardzo jej się spodobał, będzie jeszcze przeróbka nie wielka...

Księga powstała dla kolegi syna ,na wczorajszą imprezę urodzinową:)

  A teraz inna artystka, moja córa ostatnio tworzyła dla koleżanek imienne bransoletki -troszkę musiałam jej pomóc w ściskiwaniu...-

  Tu jednak moja pomoc jej nie była potrzebna...


                                                 Pozdrawiam:)

13 komentarzy:

Anna pisze...

No, no, Pięknie! Tort i księga w podobnej kolorystyce tworzą duet :)
Córcia zdolniacha!

Gaduła pisze...

Torcik i księga bardzo pomysłowe :) A i córę masz zdolną i to jak! :D
Pozdrawiam :)

Jeniulkowo pisze...

Torcik i księga super a córa zdolna fajnie i zrobiła ładniutkie bransoletki

Robótki Tereski pisze...

Torcik i księga super:) Córka idzie w Twoje ślady.

pelasia pisze...

same slicznosci stworzylyscie...duet z Was swietny,jak dobrze miec kolo siebie pokrewna dusze,zawsze razniej i pomyslow wiecej...gratuluje...

Diana Art pisze...

Tort jest przepięny jak wszystko co spod Twoich rąk wychodzi no a córcia to mała artystka

haftyśka pisze...

tworzycie zgrany duet! :)

Ewa Bera pisze...

Widać po kim odziedziczyła zdolności. Tort smakowity

violi igłą malowane pisze...

Śliczny tort i oczywiście księga .a córcie masz zdolna ..

nawanna pisze...

No to już wiadomo po kim córcia taka zdolniacha! Tort piękny, zresztą księga również:)

nawanna pisze...

Zapomniałam jeszcze pozdrowić małą Artystkę:) Buziaczki:)

A.M.S. Biała Pracownia Rękodzieła pisze...

Córeczka zdolna po mamusi :)I tak trzymać :)Fajnie jak dzieci mają pasje :)Wszystko jest przepiękne!!!Tereniu zapraszam Cię do mnie po wyróżnienie i pozdrawiam serdecznie :)))

pearllart pisze...

Tort rewelacyjny :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://pearllart.blogspot.com/