środa, 26 września 2012

Podaj dalej - kolejna przesyłka:) I zapisy...

Witam:)
Bardzo dziękuję o życzenia zdrówka i chyba jesteście ;wróżki - czarodziejki , bo dziś jest o niebo lepiej...
To chyba zatoki mnie zaatakowały , bo jeszcze nigdy nie czułam się tak okropnie.

W tamtym tygodniu otrzymałam przesyłkę od  Kasi  w zabawie ,,Podaj dalej..."
Dostałam takie śliczności, aż mnie zatkało:)Dziękuję Kasiu i wybacz ,że dopiero pokazuję....

I czyż nie same cudowności, jeszcze raz dziękuję:)

A teraz; dwie- trzy osoby pod tym postem , które się zadeklarują do udziału niech zostawią komentarz. Przesyłki zrobię po zakończeniu zapisów, nie wiem kiedy to nastąpi bo poprzednim razem dość długo nie było chętnych...
Każdy po otrzymaniu przesyłki ma obowiązek zorganizować taką zabawę u siebie na blogu.
Czas na wysłanie prezentów ; różne terminy widziałam -rok, dwa miesiące -powiedzmy coś po między...na pewno nie będzie to za długo...

Zapraszam chętnych:)

9 komentarzy:

Lidzia pisze...

wracaj do zdrowia!
a prezent super. guziczki boskie,własnie kompletuję sobie takie kolorowe, wkrótce mi sie przydadzą....

violi igłą malowane pisze...

Fajne przydasie dostałaś . Zawsze sie obawiałam tej zabawy czy dała bym rade . ale przecież czas jest na wywiązanie się , nie będę potrzebować roku I zapisuję się u ciebie z wielka przyjemnością na zabawę podaj dalej ..

Teresa pisze...

No to się bardzo cieszę:)

Margarett pisze...

Ale dużo ciekawostek dostałaś -fajnie :) wracaj do pełnego zdrówka,ja dziś wracają z pracy przemokłam złapał mnie deszcz no i masz...mam nadzieję,że nie rozłoży mnie choroba..;)

cohenna pisze...

Śliczny prezent dostałaś :)
Chętnie zapiszę się na zabawę u Ciebie :)
Pozdrawiam

Teresa pisze...

mnie powoli przechodzi...

Anonimowy pisze...

chyba będę trzecia.... wiec chcę chcę chcę! ;) mam już Twoja C U D O W N Ą bransoletkę, która jest moim najulubieńszym biżutkiem (jednym z...), ale tak mi się marzy jeszcze coś z Twoich cudnych wytworków, że zapisuje się i na podaj dalej :) pozdrawiam! :)

Anonimowy pisze...

How can i forward my blogspot account to my website domain name?


Also visit my web page; individual dental plan
My web-site ; careington 500 dental plan

Anonimowy pisze...

I updated to the latest version, and today it keeps on picking out that tab whenever i startup firefox.
What must i do?. We have updated it, there exists a tab
saying that i have, this provides the problem. It is telling me all of the new features this version offers and
everything..

Feel free to surf to my web page - Dental
Have a look at my homepage : careington 500 dental plan