środa, 8 października 2014

Aktualiacja :) Kartka na imieniny....

Witam :)



Tym razem chodzi o wymiankę  ; Kartka na imieniny...
Rok to jednak długo i wiele spraw się zmienia, brak czasu , znudzenie itd....
Muszę kilka spraw zaktualizować, więc trochę posmęcę i ponudzę...

GRUPA NR 1;
- tu chyba wszystko jest najbardziej sprawne i ok :)
- zostały dwie osoby nr;
 4-Etoile - 25.X
 i 5 -Karto_flana - 19.XI  

GRUPA NR 2;
-http://izisshe.blogspot.com/ - WYLATUJE !!!!!
z tą osobą brak kontaktu , nie wiem co się stało , ja nie widzę bloga...
-czy wysyłała do Was kartki ?
jeśli nie , Wy też nie wysyłacie....
http://dawno-dawnotemu.blogspot.com/ - WYLATUJE !!!!!
- kolejna Jazz...nie odpisała do mnie  na pytanie co się dzieje....jak dobrze pamiętam nie wysyłała żadnej kartki , więc do niej też nie wysyłacie...
- została tylko nr 5; Elunia - 19.XI

GRUPA NR 3 ;
Tu zostały dwie osoby nr ;
4 -http://pearllart.blogspot.com  
ale tu prześledziłam blogi , które już miały imieniny i nie dostały żadnej kartki od tej osoby...chociaż blog jest aktywny, co za tem idzie ; WYLATUJE !!!!!
- Tak więc zostaje tylko ;
5- KatarzynaG- 25XI - i tu zmienia się w adresie nr- zamiast 26 jest 45, reszta bez zmian...

PODSUMOWUJĄC ;

Grupa nr 1;
-zostaje wysłać do nr; 4 i 5

Grupa nr 2;
-zostaje wysłać do nr 5

Grupa nr 3;
- zostaje wysłać do nr 5

 A tu można sprawdzić kto i kiedy i do kogo ;
Kalendarz Imienin....

4 komentarze:

Unknown pisze...

A ja chcialam tylko dodać ze moja kartka leci do Ciebie :)

Etoile pisze...

niestety w naszej grupie i Burana i Kinga lecą w kulki, także nie liczę na wiele kartek, chociaż wszystkie wysłałam... szkoda

dekupagekinii pisze...

Wszystkie dziewczyny dostały kartkę i Ty też dostaniesz! To że nie wstawiam postów i nie zrobiłam podsumowanie wymianki to nie znaczy, że się nie wywiązuje z wymianek!!!! Więc przestań rozsiewać propagandę, że się nie wywiązuje albo jak piszesz lecę w kulki! Masz dziwny styl bycia! Obrażać innych popatrz na siebie! To Ty wiecznie masz jakiś problem! Weź się dziewczyno zastanów co piszesz! NIE życzę sobie takich tekstów!!!! Tylko Ty masz problem!

A.M.S. Biała Pracownia Rękodzieła pisze...

Niestety w pierwszej grupie tak sprawnie nie wyszło,bynajmniej ja nie otrzymałam kartek od dwóch dziewczyn :( Przykre...Ciekawe czy reszta dziewczyn też tak miała,czy tylko ja :(
Mimo wszystko...dziękuję Tereniu za miłą zabawę :) Pozdrawiam serdecznie :)***