piątek, 21 września 2012

UWAGA!!! Wymianka Kartka na imieniny...

Witam:)

Przypominam ; jeszcze do 03 .10 można zapisać się na wymiankę...TU

Osoby , które już się zapisały proszę o wysłanie danych na e-maila -KAŻDEGO- bo chodzi o to ,że są daty imienin do podania , a ja ich nie znam...

wysyłacie;
-adres korespondencyjny
-datę imienin
-link do  bloga
-nick
-bardzo proszę o wszystkie te dane...:)

Trafiają się te same imiona i nie będę musiała szukać czy się nie pomyliłam....z adresem.
Dla ułatwienia mi -proszę , chociaż mam wasze adresy o podanie wszystkiego , gdyż muszę na poczcie stworzyć sobie ściągawkę kalendarza...

 A  tu ; SPRAWDŹ  czy Twoje dane doszły, bo niektóre z Was deklarowały wysłanie , ale nie otrzymałam:)
Na bieżąco będę dopisywać , w miarę możliwości:)

mam; Wioli, Tynki, Eluni...

Pozdrawiam i zapraszam do zapisywania się:)

Jeśli ktoś miałby chęć zapisać się na Podaj dalej...to jeszcze będzie taka szansa...może nawet jutro:)

Dziękuję za przemiłe komentarze o moich kartkowych pracach:)



3 komentarze:

Jazz pisze...

Już wysłałam maila

Pozdrawiam

dzwoneczek pisze...

Wysłałam e-mail
Pozdrawiam .Ewa

Danusia pisze...

Ja wysłałam 2 meile z danymi i nie mam pewności, czy doszły.
Pozdrawiam:)